sâmbătă, 10 aprilie 2010

tânărului trist în ţară

aport! în paradis n-a mai rǎmas loc în cort
ieri, azi, mâine E13 - bine? bine? bine?
copiii râd, mamele râd doar umbre
clovn fertil plus/minus danseazǎ
şi chiar dacă după e trist, vapo are vap oare
munţi de sare în maniera cuminte a zebrei
curg, deşertul s-a încins pe pian, o bilă
atunci când îmi aduc aminte să dau mâna
odată s-a spus o dată (13) - nu mai numai
haos, toată negaţia da, da-nu, nu-nu
orice du, da, nu, na, brummm vrummm
s-o cotim mişeleşte la saturn - ce-ţi veni?
ardeiul iute s-a cǎrat înaintea noastrǎ
clatinându-te precum lustra la cutremurul din
şapte-şapte şoapte-şoapte şarpe-şarpe
ş a p t e ş o a p t e ş a p t e ş o a p t e
acum e acum (nu alegeee!) procentual
hiperbola este neverificabilǎ ca tifla, ca tigva
da/nu - şi eu pe tine - i-ha, i-ha, i-haaaa!!!
ghemotocul ǎla negru şi ce mai avem aici?
subţire care a tǎiat toţi arborii buni şi nebuni
vecin aplecat înjură perna la soare în nas
să scape de bastonaşe (de mareşali)
de ceeeeeeeee??? căluţ, bravooo!!!
ga-ga-ga, mu-mu-muuu, groh-groh-groh
mă prefac că mă doare capul cǎ nu mai e loc
în rai cu-n ochi mă uit dacă ai o aspirinǎ te rog
s-o furi adevǎrului şi te mai rog balonaş
pe sârmă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu